POMOCY!
1.przekształć iloczyny na sumy algebraiczne:
a)1/2x(8x-12xy+6y)=
b)6(3a+3b-5c+7d)=
2.Asia miała x lat,Kasia jest od niej trzy lata młodsza.ile lat będzie miała Kasia za 8 lat ?
3.oblicz wartość wyrażenia dla podanych wartości :
a)a x h dla a=4 h=3,3
_
2
PROSZĘ O SZYBKIE WYSŁANIE ODP. :) potrzebuje na jutro ;(

3

Odpowiedzi

2010-02-16T08:39:47+01:00
1.
a)1/2x(8x-12xy+6y)= 4x² - 6x²y + 3xy
b)6(3a+3b-5c+7d)= 18a + 18b -30c + 42d

3.
a * h = 4 * 3,3 = 13,2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T09:15:14+01:00
A) 4x² - 6x²y +3xy
b) 18a + 18b - 30c + 42d

2.
x - lata Asi
x - 3 - lata Kasi
x - 3 + 8 = x + 5

2010-02-16T12:39:05+01:00
Zad.1.
a)4x²-6x²y+3xy
b)18a+18b-30c+42d
zad.2.
x-lata Asi
x-3-lata Kasi
x-3+8=x+5
zad.3.
a*h=4*3,3=13,2