Odpowiedzi

2009-10-12T19:21:46+02:00
Świadome uczestniczenie we Mszy Świetej udrudnia mi:
-rozmowy osób siedzących koło mnie które rozmawiają,
- hałas malych dzieci
-jakies odglosy na kosciele dobiegajace z konca kosciola
- rozmowy starszych osob na korytarzu gdy wchodza do kosciola
- ministranci kolo Ołtarza
- schola ktora rozmawia na Mszy Świetej
- kolejki dlugie do spowiedzi
- koledzy moi ktorzy zagaduja mnie
- inne osoby po drugiej stronie kosciola


91 3 91
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T19:25:48+02:00
Świadome uczestnictwo we mszy świętej utrudnia:
- grzech
- nie zrozumiałość przez co nie słuchanie ewangelii
- brak pouczającego i odnoszonego do ewangelii kazania
- coraz więcej polityki w kościele
- myślenie o czymś innym
- osoby rozmawiające
- odnajdywanie o wiele ciekawszych zajęć np patrzenie na bawiace się dziecko
- bawiące i hałasujące dzieci

128 4 128