Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:24:22+01:00
Wytrawałość, poświęcenie, rozwaga, mądrość, umiejętność podejmowania decyzji
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T18:29:58+01:00
Mądrość, cierpliwość, rozwaga , ufność, chciwość.
2010-02-15T18:45:27+01:00
1.pomysłowy,bo kupił perłę pewnie drorzszą niż wszystko co miał
2.trzymający się zasad
3.sentymentalny
4.dążący do celu
5.zasadniczy

WYSTARCZY...???;p