Odpowiedzi

2009-10-12T19:14:44+02:00
Czasopisma
Albumy
Atlasy
Słowniki
Leksykony
Przewodniki
Filmy przyrodnicze
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T19:17:22+02:00
Publikacje: podręczniki, czasopisma, encyklopedie, słowniki, przewodniki(umożliwiające samodzielne oznaczanie gatunków roślin, zwierząt i grzybów)
Strony internetowe i filmy przyrodnicze.
Wycieczki do muzeów przyrodniczych , ogrodów botanicznych i zoologicznych, wyprawy w teren
OBSERWACJE
DOŚWIADCZENIE
2 3 2
2009-10-12T20:25:49+02:00
1 Obserwacja
2 Internet
3 Filmy przyrodnicze
4 atlasy
5 doswiadczenie
6 podreczniki
7 przewodniki
8 słowniki
4 3 4