Odpowiedzi

2010-02-15T17:04:26+01:00
Syn marnotrawny jest przypowieścią ponieważ bóg zawiera niej motywy pouczające jak wybaczanie
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:07:30+01:00
Przypowieść, to krótkie opowiadanie z morałem, którymi Jezus chciał nauczać. Miała przytaczać sytuacje z życia codziennego, lub łatwe do zrozumienia historie, które łatwo trafiałyby do umysłów żyjących wówczas ludzi.
"Syn marnotrawny" jest przypowieścią, gdyż uczy nas, że bez bez względu na nasze winy zawsze możemy wrócić do naszego Ojca, którym jest Bóg. Nie będzie nas on ganił za to, co zrobiliśmy, ale weźmie nas pod swoje skrzydła i puści w zapomnienie to, że zbłądziliśmy. Będzie się jedynie cieszył z naszego powrotu na drogę dobra i prawości.
4 5 4