Odpowiedzi

2010-02-15T17:07:43+01:00
SABOTAŻ - ukryte, zamaskowane działanie mające na celu przeszkodzenie w realizacji jakiegoś planu, podjęte przez osoby uczestniczące w tej realizacji.

Mały i duży sabotaż polegał na drobnych akcjach wymierzonych przeciwko okupantowi. Były dwie drogi działania:
- na społeczeństwo polskie załamane klęską kampanii wrześniowej,
- na okupanta.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:10:48+01:00
Mały sabotaż - specjalizowali się w nim głównie harcerze a polegał przede wszystkim na akcji propagandowej (np rozwieszanie plakatów)

Duży sabotaż - stosowali ci, którzy zostali zmuszeni do pracy przez Niemców ale pracowali oni wolno, niedokładnie, niesolidnie, nie przykładali się do tej pracy.
9 4 9