Odpowiedzi

2009-10-12T19:28:16+02:00
Glukoza(C₆H₁₂O₆)--->alkohol etylowy(C₂H₅OH)+ 2CO₂ +2ATP
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T19:41:55+02:00
Oddychanie beztlenowe - fermentacja

glukoza (strzałka) alkohol etylowy + dwutlenek węgla + energia

Zamiast alkoholu etylowego może byc kwas mlekowy, kwas octowy lub inne związki
18 3 18
2009-10-12T21:33:48+02:00
Z polskim też ci pomóc . ?
Bo nie ma słowa "pomuszcie"
Jak już to POMÓŻCIE

Ale dobra. ;]
MAsz :

cukier(C₆H₁₂O₆)--->alkohol etylowy(C₂H₅OH)+ 2CO₂ +2ATP


;]
75 4 75