Przetłumaczyć dialog:

-Dzień Dobry. Czy ma Pani jutro czas?
-Tak mam
-Idę na koncert zespołu xyz. Czy chciała by Pani pójść ze mną?
-A jaką muzykę grają?
-Grają rocka
-Chętnie pójdę
-Spotkajmy się jutro o 16 przy stadionie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:10:07+01:00
-Guten Abend. Hast du morgen Zeit?
-Ja, ich habe
-Ich gehe in die Concert Band xyz. Wolltest du mit mir gehen?
Und welche Musik sie spielen?
Sie spielen Rock --
-Wir gehen
-Let 's treffen morgen um 16 im Stadion

=)
1 5 1
2010-02-15T17:11:18+01:00
Guten Morgen. Hast du morgen Zeit?
-Ja, ich habe
-Ich gehe in die Concert Band xyz. Wolltest du mit mir gehen?
Und welche Musik sie spielen?
Sie spielen Rock --
-Wir gehen
-Let 's treffen morgen um 16 im Stadion
1 5 1