Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:11:55+01:00
Pojedyncze:
1. To jest właśnie miłość.
2. Nic nie zabije miłości.
3.Miłością żyje człowiek.

Złożone:
1.Miłość pozostanie w moim sercu, nigdy nie zginie.
2.Wiedziałam, że miłość jest bolesna, ale potrafi być słodka.
3.Kocham słowo miłość, ono pomaga mi przetrwać.
4 4 4
2010-02-15T17:13:03+01:00
Miłość to rzecz piękna.
Miłości nie da się pokonać.
Życie bez miłości byłoby niczym.
Człowiek powinien przejawiać miłość, ponieważ jest doskonałą więzią jedności.
Miłość jest uczuciem, które wciąż płonie.
Miłość jest najpiękniejsza z uczuć, któte okazuje człowiek.
9 4 9