Odpowiedzi

2010-02-15T17:12:57+01:00
Pismo Święte tym wyraźniej widzimy, że Biblia zdaje każdy egzamin, któremu ją poddamy, żeby potwierdzić jej nieomylność, boskie natchnienie i autorytet. Badanie wypełnionych proroctw biblijnych niezaprzeczalnie potwierdza fakt, że Biblia jest natchniona przez Boga. Tylko Bóg mógł doprowadzić do wypełnienia tak wielu proroctw w odpowiednim czasie, przez odpowiednie osoby i w odpowiedniej kolejności. Autentyczność Biblii jako Bożego Słowa potwierdza również to, że widzimy jak zmienia ona życie ludzi, którzy ją czytają, wierzą jej i żyją według jej nauki. Uważamy Pismo Święte za nieomylne, natchnione przez Boga i prawdziwie autorytatywne.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T17:13:20+01:00
Pismo Święte jest przekazem od Boga. Należy czytać je dokładnie zwracając uwagę na morały i pouczenia jakie zawiera. Wczytując się w Słowo Boze mamy wpełni mozliwość uczestnictwa w naukach Chrystusa.
1 5 1