Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:37:15+01:00
Eksport obejmuje środki transportu, głównie statki, samochody , wyroby elektroniczne , obuwie, tekstylia, ryby, stal oraz kompletne obiekty przemysłowe (chemiczne, energetyczne, telekomunikacyjne). Import ropy naftowej , części elektronicznych , chemikaliów, maszyn i urządzeń przemysłowych. Towary eksportowane przez Tajwan - to elektronika Tajlandia eksportuje, głównie do Europy i Ameryki Północnej: ryż, cynę i sprzęt elektrotechniczny. Indonezja jest krajem raczej rolniczym, odgrywającym ważną rolę w gospodarce światowej jako dostawca kauczuku, kakao (w czwórce największych producentów na świecie), pieprzu, chininy. Jest też ogromnym producentem ropy, cyny.



Proszę i licze na naj ;)
3 5 3
2010-02-15T17:38:38+01:00
Eksport obejmuje srodki transportu, glównie statki, samochody, wyroby elektroniczne, obuwie, tekstylia, ryby,ryz, cyna, kauczuk, kakao, pieprz, chinina, ropa naftowa.
;-)



2 5 2
2010-02-15T17:39:36+01:00
Odzież, buty, samochody, elektronika, ceeramika, artykuły RTV i AGD, zabawki, stal, statki, ryby, tworzywa sztuczne, zegarki
1 5 1