Proszę o napisanie charakterystyki taty. Możecie opisać swojego tatę. Lub podam potrzebne inf. , Moj tata jest :
średniego wzrostu, ma wysportowaną sylwetke
czarne, kręcone, krótkie włosy, piewne oczy, śniada cera, pociągła twarz, wąskie usta,
Ma 34 lata, skończył studia chemiczne, prowadzi własną działalność . Wychował się w Toruniu .
ubranie luźne, sportowe
hobby : sport ( lekkoatletyka ), gra na gitarze i keybordzie .
pracowity, odpowiedzialny, niecierpliwy, energiczny, zabawny . możecie coś dodać :d .

Będe bardzo bardzo wdzięczna ; ) .

ach . no i na imię mu Andrzej ;d .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:22:55+01:00
Mój tata ma na imię Antek. Ma 41 lat i od urodzenia mieszka w Warszawie.
Tata ma wysportowaną sylwetkę i jest średniego wzrostu. Ma pociągłą twarz, piwne oczy i czarne, kręcone, krótkie włosy. Choć jest bardzo wesoły wyraz twarzy ma raczej poważny, czasami wręcz "groźny".
Tata ma energiczne usposobienie. Potrafi rozmawiać, śmiać się, grać na gitarze i keybordzie, ale zdarza się, że czasami brakuje mu cierpliwości. Wtedy na chwilę "wybucha".
Jest bardzo niecierpliwy i zwykle szybko podejmuje decyzje. Niestety jest niesystematyczny i lubi odkładać wszystko na ostatnią chwilę. Potrafi być bardzo pracowity i poświęcić dużo czasu na wykonanie konkretnej czynności.Tata to zapalony sportowiec. Jest on bardzo gadatliwy i trudno jest "wejść mu w słowo". Uwielbia być słuchanym, ale umie też słuchać innych. Jest bardzo życzliwy i gościnny. Wielką uwagę przywiązuje do więzów rodzinnych. Ceni przyjaźń i ma wielu przyjaciół, wobec których jest lojalny. Ma duże poczucie humoru, dlatego inni lubią spędzać z nim czas.
Myślę, że mój tata jest osobą bystrą, posiada zdolność szybkiego uczenia się i jest ciekawy świata. Dużo czyta i ma wiele zainteresowań.
Bardzo kocham i cenię mojego tatę, ponieważ ma wrażliwe i zdolne do poświęceń serce. Jest wartościowym człowiekiem, na którego zawsze mogę liczyć. Nawet jeżeli nie wszystko robi idealnie, to zdaję sobie sprawę, że nie ma ludzi bez wad. Lubię spędzać z nim czas i nigdy się nie nudzę. Bardzo tęsknię, gdy nie ma go przy mnie. Mój tata jest moim najlepszym przyjacielem.
41 3 41
2010-02-15T17:25:01+01:00
Postać, którą opisuję to mój tata. Ma na imię Andrzej.
Ma 34 lata. Ukończył studia chemiczne na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika.Prowadzi swoją działalność.
Jest średniego wzrostu. Jego włosy są czarne, kręcone.Oczy są koloru piwnego.
Ulubionym zajęciem jest granie na gitarze.
Cechy, które mogę do niego zaliczyć to:pracowity, odpowiedzialny, niecierpliwy, energiczny, zabawny.


Nwm czy to jest dobre.
22 3 22