Odpowiedzi

2010-02-15T17:16:15+01:00
Trójkąt prostokątny równoramienny czyli ma kąty 45* 45* i 90*.
przekątna = a√2.
przeciwprostokątna = 10
czyli bok = a = 10√2
pole = axh:2
pole = 10√2 x 10 : 2 = 100√2:2 = 50√2 cm ².
Odp. Pole tego trójkąta wynosi 50√2 cm ².
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:19:40+01:00
A kwadrat + a kwadrat=10 kwadrat
2a kwadrat=100
a kwadrat = 50
a= 5 pierwiastków z 2
P = ah/2
P=5pierwiastków z 2 razy 5 pierwiastków z 2 przez2
p=25