Odpowiedzi

2010-02-15T17:22:57+01:00
Korzeń:burak,marchew,rzodkiewka,pietruszka,seler,kalarepa
łodyga:szczypior,sałata,kapusta,por,seler
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:23:23+01:00
Rośliny z jadalnym korzeniem:
buraki cwikłowy, marchew, pietruszka, seler, brukiew, bataty(rodzaj ziemniaków),

Rośliny z jadalną łodygą:
kalarepa, rabarbar, por, selery, cebula, koper, sałata (chyba), szczaw, botwina (młode liście buraczków cwikłowych), szpinak
12 4 12
2010-02-15T21:57:10+01:00
Korzeń zjadamy u:
- marchwi
- pietruszki
- buraka
- imbiru
- selera
- rzodkiewki
- łopianu
- lukrecja
- chrzan
Łodygę zjadamy u:
- rabarbar
- liście i łodygi z młodych buraków
- ziemniak- modyfikacja łodygi
- chmiel
- rukola
- cykoria
10 3 10