1. Czy to są poprawne epitety : "śmieszny grzebień" , " cały świat" , "człowieczej dumie" ?

2. Czy w tej zwrotce jest metafora :

"Czy przeto przyjąć cały świat
Z prostotą i głupotą
I kręcić z piasku złoty bat,
Jedyny "primus motor"?

Jak tak to jaka ??

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:16:01+01:00
1. TAK
2. TAK - "kręcić z piasku złoty bat"
2010-02-15T17:17:43+01:00
To epitety są poprawne
to jest rodzaj peryfraza