Odpowiedzi

2010-02-15T17:17:04+01:00
2√5-3 / √2
Obustronnie mnozymy przez √2

2√10-3√2/2
I usunieta
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:21:23+01:00
2√5 - 3
------------------ /*/ √2=
√2

(2√5 - 3 )* √2
------------------=
√2 *√2

(2√5 - 3) * √2
------------------=
2

2√10 - 3√2
------------------=
2

√10 - 1,5√2

Pozdro
Liczę na naj

2010-02-15T17:23:43+01:00
2√5 - 3 -- licznik | mianownik √2
2√5-3/√2 = 2√5 - 3/√2 * √2/√2 = (2√5 - 3)*√2/2 = 2√10 - 3√2/2