Daje 80 pkt !! pleasee pilne !

- Przekształć zdania pojedyncze na zdania złożone podrzędnie przydawkowe:

1. Wzbiłem się w przestworza niedostępne dotychczas dla ludzi.

2. Zaprojektowałem maszynę pozwalające wznieść się w powietrze.

3. Skutecznie walczę ze złem niszczącym spokój i szczęście ludzi.

2

Odpowiedzi

2010-02-15T17:18:41+01:00
1. Wzbiłem się w przestworza, które jest niedostępne dla ludzi.

2. Zaprojektowałem maszynę, która pozwala wznieść się w powietrze.

3. Skutecznie walczę ze złem, które niszczy spokój i szczęście ludzi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:21:07+01:00
Wzbiłem się w przestworza,ktore są niedostępne dotychczas dla ludzi.

Zaprojektowałem maszynę dzięki której ludzie mogą wznieść się w powietrze.

Skutecznie walczę ze złem ,które niszczy spokój i szczęście ludzi