Odpowiedzi

2010-02-16T08:57:01+01:00
120 mm³ = 0,00012 dm³

0,00056 km³ = 5,6 * 10¹⁴ mm³

2 500 mm³ = 2,5 * 10⁻¹⁵ km³

855 dm³ = 8,55 * 10⁻¹⁰ km³

82 dm³ = 82 000 000 mm³

4 550 cm³ = 4,55 * 10⁻¹² km³

0, 06 km³ = 60 000 000 000 dm³

2,5 cm³ = 2 500 mm³


powodzenia :-)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T09:56:42+01:00
120mm³=0,00012dm³
0,00056km³ =5,6*10¹⁴mm³
2500mm³=2,5*10⁻¹⁵km³
855dm³=8,55*10⁻¹⁰km³
82dm³=82000000mm³
4550cm³=4,55*10⁻¹²km³
0,06km³=60000000000dm³
2,5cm³=2500mm³
1 1 1