Odpowiedzi

2010-02-15T17:19:38+01:00
Może najpierw przedstaw na filmiku jakie to były czasy, datę powiedz i związane z tym rzeczy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:20:44+01:00
W filmiku musisz na pewno pokazać jak to dawniej w sklepie, wytłumaczyć jakie znaczenie miała hiperinflacja, jak działała milicja, co można było robić a czego nie, na pewno musi się tam znaleźć jakieś słówko o polityce w tamtych czasach, jak będziesz miał to to będzie dobrze:)

Liczę na naj;)
1 5 1
2010-02-15T17:46:15+01:00
Film możesz przedstawić w formie wiadomości.
Możesz usiąść za stolikiem (poproś aby ktoś włączył kamerę i cierpliwie cichutko siedział przez 5min)i z jakiejś ładnej kartki czytać o PRL-u.
Powiedz datę, ważne wydarzenia, ciekawostki i przydatne informacje.
1 5 1