Odpowiedzi

2010-02-15T17:19:46+01:00
ObΔ = 96 cm
36cm +2x = 96cm
2x =96cm-36cm
2x= 60cm
x=30cm
Odp. Dwa boki w trójkącie mają po 30 cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:20:49+01:00
96cm-36cm=60cm
60cm:2=30cm
Odp:Długość tych boków wynosi 30 cm.
2 5 2
2010-02-15T17:22:29+01:00
Obwód trójkąta wynosi 96cm.Jeden bok ma 36cm.Pozostałe bokisą tej samej długości.Oblicz długości tych bokłow.

obw trójkata= a+b+c
a=36cm
b=c
Obw=96cm
96cm=36cm+c+b
96cm-36cm=c+b
c+b=60cm/2
c=30cm
b=30cm