Pomocy ważne zadanie potrzebne na teraz :D więc dużo pkt. + naj.
Napisz HAIKU czyli OKRUCH na dowolny temat. jest to to krótki wiersz (od jednej linijki do pięciu,sześciu),napisany językiem bardzo prostym,takim jakim mówimy na co dzień.
np.
'to patrzenie przez
dziurkę od klucza
na dzikie gęsi.

Wylazło ze mnie
wypisało się na papier
i szczęśliwe.

za jakieś kopie,dwa słowa nie na temat spam.!
Ostrzegam.
z góry dziękuję ;* ;*
muszą byc dwa tylko przyjmuję 2

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:26:27+01:00
Po co robisz
widły z igły?
Czy to potrzebne?

Co prawda,
nie zjadłem z nim
beczki soli, ale myślę
że znam go dość dobrze.
2010-02-15T17:48:34+01:00
Idąc ulicą ,, do szkoły .
mój humor jest nie wesoły . :D
dzisiaj sprawdzian z niemieckiego ,,
i moze kartkówka z angielskiego .
lecz ,, ciesze się dniem .
bo mogło byc gorzej ,, tak ja to wiem . XD



może byc ? :**
1 1 1
2010-02-15T20:47:11+01:00
Jutro rano wcześnie wstaje,
i do szkoły ganiam śmiało
nauczyciel to dla mnie najmniejsza pestka
z opresji wychodzę bez ani jednego mrugnięcia