Zadanie 8 strona 8 z matematyki ćwiczeniówka cześć druga książka MATEMATYKA 2001 klasa I gim.

Zad. 8
W układzie współrzędnych zaznacz sześć punktów, których
a) pierwsza współrzędna jest równa 2
b) pierwsza współrzędna jest równa drugiej współrzędnej

PS. podawajcie współrzędne tych punktów a ja sobie zaznaczę :))

Oczywiście będzie naj...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:23:00+01:00
A) (2,-5), (2,-3), (2,0), (2;0,5), (2,1), (2,6)
b) (-1,-1), (-5,-5), (0,0), (9,9), (4,4), (2,2)
2 4 2
2010-02-15T17:55:01+01:00
A) (2,3), (2,2) (2,1) (2,-1) (2,-2) (2,-3) b) (4,4) (0,0) (1,1) (5,5) (7,7) (-2,-2)
2 5 2