Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:27:28+01:00
L.poj l mn.
M.Fedro Fredra
D.Fredra Fredrów
C.Fredrowi Fredrom
B.Fredra Fredra
N .z Fredrem z Fredrami
M o Fredrze o Fredrach
W Fredro!! Fredry

Ps mam nadzieje ze pomogłam
8 3 8
2010-02-15T17:29:15+01:00
L.p :
Mianownik:fredro
Dopełniacz :fredro
Celownik:fredro
Biernik : fredro
Narzędnik :fredro
Miejscownik :fredro
Wołacz : fredro
l.m :
Mianownik: fredro
Dopełniacz :fredro
Celownik:fredro
Biernik : fredo
Narzędnik :fredro
Miejscownik :fredro
Wołacz :fredro
5 1 5