Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T17:25:43+01:00
2000zł/3zł ≈ 667

czas: 2000/5 = 400
Odp. Aby zysk wyniósł 2000zł należy umyć 667 samochodów, zajmie 400 godzin.

dasz naj . ?
13 3 13
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T18:17:17+01:00
125 samochodów - 375 zł zysk
x samochodów - 2000 zł zysk

(2000*125):375=666.6

trzeba umyć ok 667 samochodów by miec 2000 zł zysku


pzdr, xp
7 3 7