Odpowiedzi

2010-02-15T17:35:20+01:00
Ula-małomówna, nieśmiała, zamknięta w sobie, subtelna, sktyta cierpliwa wrażliwa uczciwa, skłonna do reflekcji cicha, odpowiedzialna, spokojna i opanowana, troskliwa, szlachetna.

Pestka-pewna siebie, radosna, roztrzepana pomysłowa, zwariowana, towarzyska, przebojowa, swoim zachowaniem naśladująca chłopców, lubi dominować nad innymi, lubi być podziwiana, jest przeciwieństwem Uli.

Marian- uczciwy, mądry, opanowany, obowiązkowy, poważny, sprawiedliwy, rozsądny, lubi pouczać Julka.

Julek-dziecinny, lekkomyślny, wesoły, ufny, naiwny, impulsowny, porywczy, roztrzepany, nierozważny, łatwowierny, koleżeński, szczery, bezpośredni.

Myślę, że o to chodziło. ps. pisałam to z zeszytu do polskiego.

5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:37:09+01:00
ZENEK:
-nieufny -samodzielny -wytrzymały na ból -skryty -zaradny -tajemniczy - wytrwaly -uparty -odważny -obdarzony refleksem -lubiący i znajacy przyrode i zwierzeta

PESTKA:
-odważna -zachowujaca sie czesto jak chlopak -wesola -pogodna -energiczna -gadatliwa -otwarta -szczera -mila -roztrzepana -chcaca byc w centrum uwagi

ULA:
-dziewczeca -niesmiala -skryta -skromna -lekko zamknieta w sobie -cierpliwa -naturalna -uczuciowa -cicha -wrazliwa -troskliwa -uczynna -pracowita -opiekuncza -uczciwa -odpowiedzialna - wzbudzajaca zaufanie

JULEK:
-dziecinny -ufny -otwarty -kolezenski -szczery -zyczliwy -lubiacy sie popisywac -impulsywny -niedojrzaly -naiwny -latwowierny -zdolny do poswiecen -bezposredni

MARIAN:
-spokojny -zrownowazony -bezinteresowny -odpowiedzialny -nadawal sie na przywodce -madry -rozsadny -powazny -opanowany -nie lubiacy sie bic -uczciwy
10 3 10