Odpowiedzi

2010-02-15T17:26:41+01:00
Kształtem głowy: zaskroniec ma owalną głowę
zaskroniec ma pół księżyce z tyłu głowy
87 1 87
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:37:54+01:00
Różnice :
-Zaskroniec ma mniej oddzieloną głowę od ciała niż żmija zygzakowata - to ze względów braku gruczołów jadowych, które znajdują się tuż za oczami u Żmii.
-Żmija posiada bardzo charakterystyczny zygzak, który ciągnie się przez całe ciało żmii. Zaskroniec nie posiada czegoś takiego, ma kolor jednolity z drobnymi nieregularnymi plamkami.
-Żmija zygzakowata ma masywniejszą budowę od zaskrońca. Przeważnie są one niewiele krótsze. Zaskrońce mają szczupłą budowę ciała.
-Zaskroniec posiada na głowie dwie charakterystyczne plamki koloru żółtego, czasem jest to biały kolor, natomiast żmija ma kolor jednolity, bez plamek na głowie.
28 4 28