Odpowiedzi

2009-10-12T19:44:37+02:00
19% z x=4560

0.19x=4560

x=4560:0.19

x=456000:19
x= 24000


ta kwota to 24000 zł
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-12T19:45:28+02:00
19% ---- 4560 zł
100% ---- x

x = 100% * 4560 zł/ 19%

x = 456000/19
x= 24000

Powyższy podatek zapłacił od 24000zł.


Pozdrawiam (/ - podzielić;))
21 4 21
2009-10-12T19:48:52+02:00
4560/0.19=24000
odp.Powyzszy podatek zaplacił od kwoty 24000zł.
8 4 8