Odpowiedzi

2010-02-15T17:28:22+01:00

a)Kąt ostry ma mniej niż...90*......
b)Kąt prosty ma dokładnie...90*...
c)Kąt rozwarty ma więcej niż...90*.....i mniej niż..180*.....

* -->stopnie
1 1 1
2010-02-15T17:28:46+01:00
90stopni
90stopni
90stopni a mniej niż 180 stopni
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:28:56+01:00
A) Kąt ostry ma mniej niż 90 stopni.
b)Kąt prosty ma dokładnie 90 stopni.
c)Kąt rozwarty ma więcej niż 90 stopni, a mniej niż 180 stopni.

Mam nadzieję że pomogłam pozdrawiam :>>
10 4 10