Witam mam do przetłumaczenie tekst:

Ich muss jeden tag fast eine stunde bis zu meiner schule fahren. Ich lese in der bahn auch wenn ich keine Sitzplatz habe also im stehen. Einmal habe ich die endstation verpast weil das buch so spannend war . Zum Lesen brauche ich nur zeit und alleinsein. Ich kann mich nicht so gut konzentrieren wenn alle um mich herum reden . Wenn ich lese, kann ich auch keine Musik hüren. Doch in der bahn stört michdas nicht. Ich leihe mir die bücher in der Bibliothek aus, vor allem in den ferien bin ich oft dort. Ich lese meine bücher überall: in der Badewanne , im sessel oder im bett vor dem schlafengehen . Ich lese am liebsten krimis und romane , meistens Bücher aus den bestsellerlisten. Zur zeit lese ich das ,,silmarillion'' von J.R. Tolkien , dem Autor von dem Buch ,,Herr der Ringe'' . Manchmal sehe ich mir Filme zu den Büchern an, aber ich finde Bücher viel besser. Die kann ich immer mitnehmen und die Freude am Lesen dauert lönger als bei einem Film. Man kann sich vieles vorstellen , manchmal viel besser als in einem Film.

Z góry dziękuje i pozdrawiam ;)))

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T17:47:18+01:00
Mam na co dzień niemal godziny, aby przejść do mojej szkoły. Czytałem w ziemi nawet nie mam miejsca w wyborach potem. Kiedyś verpast książki ostatniej stacji, ponieważ było tak ekscytujące. Ja po prostu potrzebuje czasu, aby czytać i być sama. Nie mogę się skupić, jak również, gdy wszyscy mówią o mnie. Kiedy czytałem, mogę hure żadnej muzyki. Ale w gruncie nie przeszkadza michdas. Mogę pożyczyć z tagów w bibliotece, zwłaszcza w wakacje, jestem tam często. Czytam moje tagi wszędzie: w wannie, krzesło czy w łóżku przed pójściem spać. Czytam i lubiany Krimis Romane, głównie książki z list bestsellerów. Teraz czytam, że''przez Silmarillion J.R. Tolkien, autor książki, Władca Pierścieni''. Czasem widzę moich filmów do książek, ale znaleźć książki o wiele lepiej. Zawsze mogę wnieść i radości czytaniem Loeng niż film. Można sobie wyobrazić wiele rzeczy, czasami dużo lepiej niż w filmie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:57:21+01:00
Ja muszę każdego dnia jechać godzinę o mojej szkoły . Czytam w kolei (chodzi tu o pojazd) także na stojąco , kiedy nie mam żadnego miejsca siedzącego . Pewnego razu wysiadłam na ostatniej stacji, ponieważ książka była tak fascynująca . Ja po prostu potrzebuje czasu, aby czytać i samotności. Nie mogę się skupić , również wtedy , gdy wszyscy mówią o mnie . Kiedy czytam , nie mogę słuchać muzyki . Ale w gruncie nie przeszkadza mi to . Wypożyczam książki z biblioteki , zwłaszcza w wakacje jestem tam często . Czytam moje książki wszędzie: w wannie, na krzesło czy w łóżku przed pójściem spać . Czytam w większości kryminały i powieści , głównie książki z list bestsellerów . Teraz czytam ''Silmarillion" J.R. Tolkiena, autora książki "Władca Pierścieni'' . Czasem oglądam ekranizacje książek , ale myślę , że książki są o wiele lepsze . Zawsze mogę czerpać radość z czytania trwającego dłużej iż film . Można sobie wyobrazić wiele rzeczy, czasami dużo lepiej niż w filmie .

;))