Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:33:44+01:00
Ewa zjadła zakazany owoc.
Maciek obrócił się tyłem do psa.
Mój wujek wykopuje wegiel.
Mam duzo kamieni w ogrodku.
Marta kusi męża jak wąż aby cos jej kupił.
Bóg stworzył ziemie obiecana.
Odnaleziono zamek przedpotopwy.
2010-02-15T17:36:50+01:00
Ewa podczas pobytu w raju zjadła zakazany owoc. Ziemia braca sie wokół własnej osi. Kusili mnie do zapalenia papierosa tak samo jak wąż kusił ewę zeby zjadła zakazany owoc. Mojzesz wyprowadził swój lud do ziemi obiecanej. Twój telefon jest chyba przedpotopowy. Mój tata wmurował kamień węgielny pod nowy dom
2010-02-15T17:41:59+01:00
Bardzo chciał spróbować jak smakuje papieros, bo kusił go ten zakazany owoc.
Obróć się i zobacz kto idzie.
Budowa kościoła rozpoczęła się od poświęcenia kamienia węgielnego przez biskupa.
Niekiedy przyjaciele kuszą jak wąż do złego.
Książka pt. Ziemia Obiecana bardzo przypadła mi do gustu.
Ostatnio czytałam w gazecie o znalezieniu przedpotopowego amuletu.