Napisz dialogi :

A.Przyjeżdża do ciebie znajomy z Anglii :
1) Poinformuj go jak do ciebie może się dostać
2) Zapytaj czy chce abyś odebrał go z dworca
3) Powiedz że najlepiej byłoby gdyby przyjechał wieczorem
rozpoczyna egzaminator.

B.Chcesz polecieć do Madrytu dzwonisz do informacji na lotnisku zapytaj:
1) O której godzinie odlatuje samolot
2) o cenę biletów w obie strony
3) Jak długo trwa podróż
rozpoczyna egzaminator.

C.Twój znajomy z Anglii chce się wybrać w samotną podróż autostopem po Polsce.
1) Przekonaj go że taka podróż jest niebezpieczna podając przynajmniej 2 argumenty.
2) Zaproponuj inne środki lokomocji.
3) Zasugeruj ciekawe miejsce które możesz zwiedzić
rozpoczyna egzaminator.

2

Odpowiedzi

2010-02-15T17:45:09+01:00
A.
2)You want has gotten back it from station in order to?
3)There was evening have arrived best if you you have arrived if evening
B.
1)What hour about aircraft flay?
2)Costs how many ticket both ways?
3)How will last journey long?
C.
1)Riding is dangerous in bus as anybody can onset you or you can evil
2)Can it tram better?
3)You can visit ruin of lock castle;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:49:30+01:00
A-znajomy z angli
1.-najlepiej jakbyś zamówił taksówkę i powiedział byś taksówkarzowi aby zabrał cię na ulicę kwiatkowską12 a gdy już tam będziesz po prostu zadzwoń do mnie dobrze?
-dobrze marku tak właśnie zrobie to do zobaczenia pożniej papa.
- a poczekaj jeszcze chwilę sebastianie myślę że najlepiej będzie jak przyleciż wieczorem .
-dlaczego tak sądzisz?
-ponieważ jest mniej tłoku póżniej.
-okej,skorzystam z twojej rady.
-stary a jak już będziesz w polsce to mam po ciebie przyjechać?????
-nie nie nie rób sobie kłopotu trafię do ciebie przecież to jest blisko.
acha no dobra to narazie
-narazie.