Odpowiedzi

2010-02-15T17:39:43+01:00
Dwum
piec
czternastoma
dwusetnymi
trojga
siedmioma

2.
M.dziewięcioro ludzi
D.dziewieciorga ludzi
C.dziewieciorom ludzi
B.dziewieciorgu ludzi
N.z dziewieciorgiem ludzi
Msc.dziewieciorgu ludzi
W.dziewiecioro ludzie
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:40:22+01:00
Dwom
pięcioro
czternaściorgiem
dwusetnymi
trojga
siedmiorgiem


m. dziewięcioro ludzi
d. dziewięciorga ludzi
c. dziewięciorga ludzi
b. dziewięcioro ludzi
n. dziewięciorgiem ludzi
ms. dziewięciorgu ludziach
w. dziewięcioro ludzi
*w odmianie liczebników nie ma l.poj i l. mn!

2010-02-15T17:45:19+01:00
1.
dwa- dwom
piec- pięciu
czternascie- czternastoma
dwusetny- z dwusetną
troje- troje
siedmioro- siedmiorgiem

2.
M.- dziewięcioro ludzi
D.- dziewięciorga ludzi
C.- dziewięciorgu ludzi
B.- dziewięcioro ludzi
N.- dziewięciorgiem ludzi
Msc.- dziewięciorgu luciach
W.- dziewięcioro ludzi!
1 1 1