Przetlumaczyc na polski

Sehe Ich nach rechts, sehe Ich nach links
Ich bin In Storm unter dem Druck
Die Leute sehe mich nicht
Niemand, niemant sieht mich
Weil sehe sie nicht sich
Und mir haben nicht zu sagen
Laufe dorthin wo ist die Still
Sehe Ich vorwarts, sehe nichy ruckwarts
Das ist nicht ein Wiltz, es ist funf vor sechs
Oben faden Blitze, ulten stohnen Geists
Verschwinden - schwierigkeit
Aber ich mach emir nicht daraus

Emo Emo Schneider
Emo Emo Schneider

Bist du traurig - nein!
Bist du traurig - nein!
Es allen so - fein!
Es allen so - fein!
Rein ist dein Blick, Rein ist dein Blick
Tranen singen, tranen singen, tranen singen- tick!
Heute es ist Schwarz
Ich glaube morgen wird es Weiss und Ich weiss
Leben linien gleich fur allen
Immer immer gleich, stehe
Versuche zu vergessen, Losche alle was war gestern
Nehme schweigend zigaretten
Suche feuer, zum Fluss Ich Trette!

Emo Emo Schneider
Emo Emo Schneider

Wenn Gehirnen leiden, kaufe sich die Schneider
kaufe sich die, kaufe sich die, kaufe sich die Schneider [x2]

Emo Emo Schneider
Emo Emo Schneider

Wenn Gehirnen leiden, kaufe sich die Schneider
kaufe sich die, kaufe sich die, kaufe sich die Schneider [x2]

Emo Emo Schneider
Emo Emo Schneider

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T17:46:07+01:00
Patrzę w prawo, patrzę na moje lewe
Storm Jestem pod ciśnieniem
Ludzie nie widzę siebie
Nikt, kto widzi mnie niemand
Ponieważ nie widać
I nie mają do powiedzenia
Tam, gdzie Tranquil
Widzę przodu, patrzeć wstecz nichy
To nie jest Wiltz, to pięć do sześć
Top śruby wątku, Ultimo Stohn ducha
Vanish - trudności
Ale ja nie robię tego emir

Emo Emo Schneider
Emo Emo Schneider

Jesteś smutny - nie!
Jesteś smutny - nie!
To wszystko tak - nice!
To wszystko tak - nice!
Rein jest Twoje spojrzenie, twoje oczy są czysto
Tears śpiewać tranen śpiewać, śpiewać tranen-tick!
Dziś jest czarny
Myślę, że jutro będzie biało i wiem
Życie równa dla wszystkich linii
Zawsze zawsze taki sam, stoiska
Próbuje zapomnieć, co wczoraj było wszystko Lösche
Weź papierosów w milczeniu
Szukaj pożaru, do rzeki i Tretter!

Emo Emo Schneider
Emo Emo Schneider

Jeśli mózg jest cierpienie, kupić noże
zakup dla tych, którzy kupują ci, którzy kupują cutter [x2]

Emo Emo Schneider
Emo Emo Schneider

Jeśli mózg jest cierpienie, kupić noże
zakup dla tych, którzy kupują ci, którzy kupują cutter [x2]

Emo Emo Schneider
Emo Emo Schneider
2010-02-15T17:47:38+01:00
Patrzę w prawo, patrzę na moje lewe jestem Storm pod presją ludzi, nie widzę nikt nie widzi mnie niemand Ponieważ nie patrz, I nie ma do powiedzenia, tam gdzie Wciąż widzę przodu, do tyłu wyglądają nichy To nie jest Wiltz, to pięć do Sześć najlepszych śruby wątku, Ultimo ducha Stohn trudności zaniku - ale nie robią tego emir Emo Emo Emo Emo Schneider Schneider jesteś smutna - nie, jesteś smutny - no, tak to wszystko - dobrze ! to wszystko tak - nice! Rein swój wygląd, wygląd to czysta śpiewać trans, trans śpiewać, śpiewać tranen-tick, dziś jest to czarny Myślę, jutro będzie białe linie i wiem, że życie zawsze takie same Always the same dla wszystkich, stoiska prób wprowadzenia hasła, z których każdy był wczoraj Lösche Nehme Szukaj ognia papierosem ciszy, rzeki i Tretter! Emo Emo Emo Emo Schneider Schneider Gdy mózg jest cierpienie, kupić noże kupić kupić do tych, którzy kupują cutter [x2] Emo Emo Emo Emo Schneider Schneider Jeśli mózg jest cierpienie, kupić noże kupić kupić do tych, którzy kupują cutter [x2] Emo Emo Emo Emo Schneider Schneider