Odpowiedzi

2010-02-16T09:40:05+01:00
Napaść:
Przyjaciele cieszyli się z przedł€żającej się wizyty Zenka, choć on sam był smutny. Któregoś dnia ula bawiła się z Dunajem, którego udało się oswoić. Wówczas dwaj chłopcy zaatakowali psa kamieniami. Na pomoc zwierzęciu rzycił się Zenek potem ula marian i julek. po zwyvcięskiej walce szukali psa który przerażony uciekł. odnależli go poranionego i chcieli zabrac go na wyspę lecz ten nie poszedł z nimi/.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T12:17:02+01:00
Zenek został dłużej we wsi, więc dzieci okropnie się cieszyły. Najbardziej cieszyła się Ula, która podobno w sercu skrywała uczucie do chłopca. Pewnego dnia Zenek zniknął i go nie był. Ni przerazili się bo chłopiec tak robił. Ula poszła na wyspę i bawiła się z jej psem-przybłedą Dunajem. Nagle on odbiegł i ona nie mogła go dogonić. Zobaczyła dwóch wysokich chłopców, którzy okładali Dunaja kamieniami. Pies wył i skomlał ale oni dalej robili mu krzywdę. ula podbiegła ale się bała. Nagle z lasu wyskoczył Zenek. Przewrócił tego wyższego i zaczęłi się szamotać. Ula pobiegła po Pestkę, Mariana i Julka. Gdy przybiegli pomogli Zenkowi, a Ula pobiegła do psa. Lezał cały posinaiczony i krwawił. Ula bardzo się bała. Osiłkowie grozili Zenkowi że powiedzą o nim policji i odeszli. Tym czasem smutne dzieci przeniosły pas do szałasu na wyspie. Ula dała mu pić i zostawiła go by odpoczął. Gdy wróciła, psa nie było. Ula znowu posmutniała i rozpłakała się.
2 4 2