Odpowiedzi

2010-02-15T17:50:11+01:00
-chrzest Polski - 966 r.
-koronacja Bolesława Chrobrego - 1025 r.
-bitwa pod grunwaldem - 1410 r.
-hołd pruski - 10 kwietnia 1525 r.
-potop szwedzki - 1655 r.
2010-02-15T17:50:20+01:00
1. 966
2.1025
3.1410
4.1525
5.1655
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:52:51+01:00
Chrzest Polski- 966r.
Koronacja Bolesława Chrobrego- 1025r.
Bitwa pod Grunwaldem- 1410r
Hołd Pruski- 10 kwietnia 1525r w Krakowie.
Potop Szwedzki- 1655r.

Man nadzieję że pomogłam ;)
2 5 2