1)Jednostka 9,81 N to inaczej:
A. 1 kg
B. 100 g
C. 10 g
D. 5 kg

2)Masa klocka o sile ciężkości 9,8 N wynosi:
A. 9,8 kg
B. 2 kg
C. 1 kg
D. żadna z powyższych odpowiedzi nie jest poprawna

Nie jestem dobry z fizy.... potrzebuje szybko 12 zadań typu treść i opowiedź abcd,pomoże ktos?

2

Odpowiedzi

2010-02-15T17:51:16+01:00
1. A
2. A
ja moge pomóc. :*
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:10:45+01:00
1) masz
odp:a

2) masz
odp:c

3) Masa pewnego ciała to 70kg.
Jaki jest ciężar tej osoby?
a) 70kg
b) 700n
c) 7kg
d) 7n
odp: b

4. Czy masa a ciężar, to to samo?
a)tak
b)nie
c)nie wiadomo
d)masa jest w kosmosie a ciężar na ziemi
Odp: b

5. Jeśli znajdziemy się w kosmosie, to:
a) nasza masa się zmieni
b) nic się nie stanie
c) ciężar się zmieni
d) masa i ciężar się zmienią
odp:c

6. Niuton to:
a)jednostka masy
b)jednostka czasu
c)jednostka wagi
d) jednostka ciężaru
odp:d

7. Jak najprościej obliczyć ..< to w niutonach> .. ciała.
a)mnożąc masę razy 10
b) mnożąc ciężar razy 10
c) dzieląc masę przez 10
d) dzieląc ciężar przez 10
odp:a

8.Jak miał na imię Newton <czyt.niuton> ?
a)Issac
b)Galileo
c)Mocar
d) Nello
odp:a

9. Do czego służy waga?
a)do obl. ciężaru ciała
b)do obl. masy ciała
c) do równowagi
d) do ważenia wagonów;)
odp:b

10. 100kg to:
a)cięzar
b)długość
c)waga cieczu
d)masa
odp:d

11. aby zrównoważyć wagę, trzeba:
a)dołożyć ciężarki na drugą szalę
b) waga zawwsze jest równa
c) dobrze ją ustawić
d) po prostu mase podzielić przez 10
odp:a

12. czy ciężar ciała musi być zawsze taki sam przez cały czas?
a) nie
b) tak
c) w zależności od układu odniesienia
d) tylko w cieczach
odp: a (małe dziecko-30niutonów, podrośnie-500n)

-----------------------------------------------------------------------
nie wiem czy ci się podoba ale jest..:0..:)
1 5 1