Odpowiedzi

2010-02-15T17:54:43+01:00
Wybranie prezydenta Ukrainy- Wiktora Janukowycza który pokonał Julię Tymoszenko

Mam nadzieję że pomogłam pozdrawiam :>
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:00:25+01:00
WYBORY PREZYDENCKIE NA UKRAINIE
Głównymi faworytami byli Julia Tymoszenko i Wiktor Janukowycz.
Janukowycz pokonał Tymoszenko o kilka procent. Rozgorzała dyskusja na temat, czy wybory nie zostały sfałszowane, gdyż takie zarzuty stawia Tymoszenko Janukowyczowi.

ZAPROSZENIE
Premier Rosji Władimir Putin zaprosił Donalda Tuska na obchody rocznicy zbrodni w Katyniu. Wszyscy zadają sobie pytania, dlaczego został zaproszony tylko Tusk, bo przecież najważniejszą postacią w państwie jest prezydent, który nie otrzymał zaproszenia ani od Putina ani od Miedniediewa ( nie wiem jak się to pisze).

1 5 1