Potrzebne na jutro (daje naj);krzyżówka ;
1.to mam
2.to mam
3.to mam
4.to mam
5.to mam
6.to mam
7.''koronkowa'' robota w kamieniu-7 liter
8.to mam
9.strzeliste ozdoby architektoniczne-7 liter
10.trójkątne dekoracje w gotyckiej architekturze-8 liter
11.to mam
12.okrągła ozdoba fasady kościoła-6 liter
13.matka boska ukazana jako piękna,młoda niewiasta-7 liter
14.trzyczęściowy ołtarz-7 liter
15.farby stosowane w malarstwie tablicowym-7 liter
16.pokrywanie rzeźb farbami-11 liter
17.to mam
Z góry dziękuje:)) DAJE naj''

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:50:51+01:00
7. maswerk
9.wimpergi (ale to na 8 jest!)
10.tympanon
12. rozeta
13. madonna
14. tryptyk
15.tempera
16. polichromia
7 2 7
2010-02-15T21:46:35+01:00
7. maswerk
9. wimperg (może w liczbie pojedyńczej)
10.tympanon
12. rozeta
13. madonna
14. tryptyk
15. tempera
16. polichromia


liczę na naj :))
10 3 10