Odpowiedzi

2010-02-15T17:56:24+01:00
Pod warunkiem
martwisz się o zanieczyszczenia
przyszedł
przeniesiony

Jakoś tak xD
2010-02-15T17:57:50+01:00
Provided-Pod warunkiem
worried about pollution-
martwisz się o zanieczyszczenia
came-przyszedł
moved-przeniesiony
Poozdroo :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:58:09+01:00
Provided-dostarczony
worried about pollution-zmartwiony zanieczyszczeniem
came-przyszedł
moved-przeniesiony