Odpowiedzi

2010-02-15T17:59:40+01:00
1. Z wielką pasją jak ryba wody to podobne znaczenie
2. że z złego na jeszcze gorsze ...
3 1 3
2010-02-15T18:00:43+01:00
1)Że nie może człowiek bez tego żyć
2)Przejście z mniejszych kłopotow w większe kłopoty
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:04:52+01:00
Pragnąc jak kania dżdżu - bardzo mocno czegoś chciec , niecierpliwie na coś oczekiwać

Z deszczu pod rynnę- wpaśc z jednych tarapatów w drugie, jeszcze większe ; znaleźc sie w gorszej sytuacji niż sie było
6 3 6