Odpowiedzi

2010-02-15T18:04:17+01:00
Świat mozna zmieniać na lepsze na wiele sposobów.
Jednym jest naprzykład dbanie o srodowisko, nastepnym moze być poprawa życia kulturalnego, lecz marne nasze starania , gdy nie zaczniemy od siebie.
Po co mamy zmieniac świat skoro my sami swoją głupotą i wadami, które da sie zmienić niszczymy ?!
Wiec zmienianie świata zacznijmy od siebie a potem od innych rzeczy .
22 3 22
2010-02-15T18:05:00+01:00
Miomo ze sam nie zmienie świata na lepsze mogę w tym pomóc innym.Przedewszystkim jeśli zminiłbym sie z pewnoscia już bym pomógł światu w zmianie.Postanowiłem ze bedę sie lepiej uczył poniewaz wprzyszłości dzieki nauce mógyb zostać lekażem i leczyć ludzi to bardzo wazne ponieważ teraz jest wiel chorób.Mógłbym także zostać wolontariuszem w schronisku.Ostatnio bardzo wiel ze zwierząt jest oddawanych do schronisk.Kolejną rzecza jaką postanawiam zaczac robić jest recykling.Musimy zadbać o naszą planete bo inaczej wszyscy mozemy umrzeć.Bardzo wazne jest także to aby zaczac powstrzymywac wulgaryzm w szkołach poniewaz przez to wszyscy stają sie agresywni i wyrastają na złych ludzi.Gdyby każdy z nas sie poświecił i zminił choć w minimalnym stopniu świat byłby o wiele wiele lepszy.
23 3 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:08:59+01:00
Ja nie mogę zmienić całego swiata na leprze lecz mogę uczynić kilka rzeczy. mogę pomagać ludziom potrzebujacym, dając przykład innym aby też pomagali tak jak robił to jezus. mogę załorzyć lub wspomagać fundację. mogę w przyszłości adoptować dziecko i zmienić w ten sposób jego świat dając mu rodzinę i szczęście, czego nie dostał by w domu dziecka
24 3 24