Odpowiedzi

2010-02-15T18:10:31+01:00
Moją ulubioną gazetą jest Bravo Girl. Jest to czasopismo dla nastolatek. Często je kupuję, gdyż czasem są interesujące dodatki i artykuły. Można się dowiedziec co jest z modne w tym sezonie, plotki o gwiazdach itp. W ostatnim numerze dodatkiem był breloczek na zdjęcie. Bardzoo mi się spodobał. Kupuję to czasopismo po to aby dowiedziec się o nowościach,. Biorę też udział w konkursach. Może coś wygram.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:19:23+01:00
Moją ulubioną gazetą jest Bravo sport. Uwielbiam czytać tą gazetę ponieważ jestem cały czas poiformowany o tym co się dzieje. Nie musze robić tego musowo, a i tak co dwa tygodnie ją kupuje i czytam. Do gazetki są zawsze dołączone jakieś drobiazki np. rękawiczki, smycz itp. Wyjmuje z czasopisma plakaty i wieszam po całym pokoju z różnymi sportowcami.Gazetka jest bardzo rozrywkowa. Na podstawie swoich wiadomośći rozwiązuje tam testy. Bardzo podoba mi się ta gazeta i polecam ją wszystkim.
8 4 8