Mógłby mi ktoś pomóc ? Niestety nie umiem powiedzieć o co chodzi w danym zadaniu, ponieważ trzeba użyć do tego przyrządów. Więc jeśli ktoś ma ćwiczenia Matematyka z Plusem - Geometria (niebieskie) - klasa 6 to proszę o pomoc w zadaniu 1 ze strony 22

2

Odpowiedzi

2010-02-15T18:12:11+01:00
A) p=3cm³ p=1cm² p=3,5cm²
b) p=5,2cm² p=4,2cm² p=1,8cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:12:29+01:00
Pole trójkąta
a ) P= 1,5*4 cm : 2 = 6 cm kwadratowych :2 = 3 cm kwadratowe
P= 2 cm * 2 cm : 2 =2 cm : 2 = 1 cm
P= 3,5 * 2 cm : 2 = 7 cm : 2 = 3,5 cm