Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:07:54+01:00
Związek Australijski do dzisiaj jest konstytucyjną monarchią w składzie brytyjskiej Wspólnoty Narodów (Commonwealth) z królową angielską jako zwierzchnikiem państwa. Składa się z sześciu stanów, dwóch terytoriów federalnych oraz terytoriów zamorskich. Obszar państwa wynosi 7 687 000 km2. Językiem urzędowym jest angielski. Do Związku Australijskiego należą terytoria zamorskie-niektóre wysepki na Oceanie Spokojnym. Siedzibą rządu, ustanowioną w 1927 r., jest Canberra, miasto zbudowane od podstaw w latach 1913-27, na podstawie wcześniej przygotowanych planów urbanistycznych. Składa się ono z dwóch zespołów miejskich o układach promienisto-koncentrycznych, rozdzielonych sztucznym zbiornikiem wodnym.
2010-02-15T18:12:37+01:00
Uzasadnij stwierdzenie : australia pędzi do dobrobytu na grzbietach swoich owiec
HEJ
mozesz napisac tak;
Rolnictwo Australijskie specjalizuje sie
w hodowli owiec a co sie z tym wiaze
czerpie z tego kozysci. Hodowla owiec
jest najbardziej sprzyjajaca w takim
klimacie poniewaz zwierzeta te maja
warunki anatomiczne (budowa rzuchwy)
pozwalające na zgryzanie niskich traw-
A jak wiesz australia to klimat nie
sprzyjajacy bujnej roslinnosci.
Mam nadzije ze pomoglam ;D
2 5 2
2010-02-15T18:36:41+01:00
W Australi podstawę rolnictwa stanowi hodowla zwierząt .W wielkoobszarowych gospodarstwach hoduje się przede wszystkim owce rzadziej bydło.Australia jest największym producentem wełny na świecie ,w Australi organizowane są również zawody w strzyżeniu owiec na czas .