Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:10:39+01:00
Gdyby nie te gazy, na naszej planecie panowałby mróz a życie nigdy nie wychyliłoby "nosa" z oceanu i zapewne stworzyłoby najwyżej prymitywne formy bakteryjne. ;]
1 2 1
2010-02-15T22:09:06+01:00
Zatrzymuje ciepło na ziemii, odpowiadając za efekt cieplarniany, gdyby nie te gazy, na Ziemii bylby mróz i rozwijałyby sie nawyżej prymitywne formy bakteryjne.
1 5 1