Odpowiedz na pytania.
1.Czy fragment 8 błogosławieństw może być programem na życie?
2. Czy człowiek żyjący wobec błogosławieństw osiągnie sukces czy poniesie porażkę?
3.Po czym poznamy,że obietnice zawarte w fragmencie spełniły się?
PILNE!!!! NA DZIŚ!!!

2

Odpowiedzi

2010-02-15T18:11:12+01:00
1>TAK
2> poniesie porażke
3> sory ale tego niewiem ;/
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:11:41+01:00
1.Tak moze .
2.Moze odnieść sukces w życiu prywatnym i duchowym, ale w zawodowym nie bardzo;/
3. Po naszym stosunku do bliżnich, noga , świata