Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:11:48+01:00
Sabotaż- to umyślne niewypełnienie albo wypełnianie wadliwie swoich obowiązków w zamiarze wywołania dezorganizacji, strat i szkód.
Dywersja- niszczące działanie np.wojenne na zapleczu, element z arsenału walki mający na celu odwrócenie uwagi przeciwnika.
24 4 24
2010-02-15T18:14:13+01:00
DYWERSJA- Działania prowadzone na tyłach wojsk nieprzyjacielskich mające na celu utrudnienie im prowadzenia akcji na froncie.SĄ TO DZIAŁANIA Z UŻYCIEM BRONI.("zniszczenie posterunku żardarmeri, akcja pod Arsenałem")
SABOTAŻ-to umyślne niewypełnienie albo wypełnianie wadliwie swoich obowiązków w zamiarze wywołania dezorganizacji, strat i szkód.BEZ UŻYCIA BRONI (np.rysownie kotwic na murach budynków,akcja"tylko świnie siedzą w kinie")
8 2 8
2010-02-15T18:15:36+01:00
Sabotaż-(franc.), 1) niszczenie urządzeń fabrycznych lub kolejowych przez strajkujących robotników ; 2)wstrzymanie się od istotnej pracy przy zachowaniu jej pozorów

Dywersja-(łac.), działanie mające na celu odwrócenie uwagi przeciwnika.
4 1 4