Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:14:59+01:00
Uwaga Uwaga1
Nie długo już 20,02,2010r. o godz-16-00 na łace ,,leza"odbędzie się polowanie, które organizuje król zamków. Zapraszamy wszystkich chetnych do udziału polowania. Dozobaczenia!
król zamków

Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić klasę VI b na przedstawienie teatralne , które odbedzie się 22,02,2010r. o godz-10-00 w sali nr. 25
Król zamków
34 3 34
2010-02-15T18:19:14+01:00
Ogłoszenie!
Ogłaszam że dnia ..... o godzinie..... odbędzie się polowanie w lasach koło zamku . Każdy który upoluje zwierzynę czeka nagroda wyznaczona przez króla. Po polowaniu król organizuje ucztę na zamku. Serdecznie zapraszamy.
Król.


Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam wszystkich mieszkańców ...(tu wpisz jakąś miejscowość) na przedstawienie teatralne pt. ... ( tu wpisz tytuł) dnia .... o godzinie ... na zamku. Będzie świetna zabawa występy grajków i pożeraczy ognia oraz wile innych atrakcji . Serdecznie zapraszamy.
Król
46 4 46