Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:12:07+01:00
Nie pożądaj żony swego ani żadnej rzeczy która jego jest.
Nie O miłości wzajemnej przekazanej przez Jezusa
2010-02-15T18:14:40+01:00
Jam jest Pan Bóg twój:
1) Nie będziesz miał Bogów cudzych przede Mną,
2) Nie będziesz brał imienia Pana Boga Twego nadaremnie,
3) Pamiętaj, abyś dzień święty święcił,
4) Czcij ojca twego i matkę twoją,
5) Nie zabijaj,
6) Nie cudzołóz,
7) Nie kradnij,
8) Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu twemu,
9) Nie pożądaj żony bliźniego twego,
10) Ani żadnej rzeczy, która jego jest.
11) Nie odbywaj stosunku analnego,
12) Nie odbywaj stosunku seksualnego, z osobą tej samej płci.

Dałem wszystkie w razie potrzeby. Trzym się. :)
12 kochajcie się wzajemnie
2010-02-15T21:52:52+01:00
12. Ani żadnej rzeczy która jego jest !
1 1 1