Odpowiedzi

2010-02-15T18:19:25+01:00
W bajkach Ignacego Krasickiego są morały. Te bajki świetnie się słucha ponieważ nie są nudzące ani długie. Bajki są tak krótkie że niektórym z nas wydają się wierszami. Ignacy Krasicki stara się przekazać pożyteczne morały tak jaki i młodszym słuchaczom i nieco starszym.



Pozdro :]
Mam nadzieję ze pomogłam ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:20:12+01:00
NA czym polega sztuka słowa w bajkach Ignacego Krasickiego?
HEJ mozesz napisac;
- Sztuka slowa w bajkoach Ignacego Krasickiego
polega na mistrzowskim opisie ludzkich wad.
-Inteligantknie ukazuje wady nie obrazajaz
przy tym mniej inteligentnych czytelnikow;D
-Precyzyjnie dobiera charakter czlowieka ,
do opisu zwierzat i natury. ;D